Podmiot zobowiązany jest złożyć wniosek do Powiatowego Lekarza Weterynarii na terenie, na którym prowadzona jest działalność, w terminie co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem planowanej działalności.
Wniosek powinien zawierać:
a) Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę, siedzibę i adres wnioskodawcy;
b) Określenie:
c) Do wniosku dołącza się:
Podmiot składa wniosek do Powiatowego Lekarza Weterynarii co najmniej 30 dni przed planowanym rozpoczęciem działalności.
Wniosek zawiera:
a) Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwę, siedzibę i adres podmiotu;
b) Określenie rodzaju działalności i zakresu działalności nadzorowanej, którą wnioskodawca zamierza prowadzić;
c) Określenie lokalizacji obiektów budowlanych i miejsc, w których ma być prowadzona działalność.
Powiatowy Lekarz Weterynarii po przeprowadzeniu kontroli wydaje decyzję i nadaje weterynaryjny numer identyfikacyjny.
Wymagania zawarte są w: